نحوه ارسال کالا :

در فروشگاه 5 تیر ارسال کالا به دو صورت زیر صورت می گیرد.

1- ارسال با تیپاکس پسکرایه : در این روش سفارش شما در صورتی که قبل از ساعت 12 ظهر ثبت شده باشد در همان روز تحویل تیپاکس می گردد لیکن برای ارسال با تیپاکس گزینه ارسال با تیپاکس را انتخاب کنید ، شما می بایست هزینه سفارش خود را از طریق آنلاین پرداخت نمایید .

3- ارسال با پست بصورت روزانه : در این روش سفارش شما در صورتیکه تا قبل از ساعت 12 ظهرثبت شود همان روز تحویل اداره پست می گردد لیکن در این روش هم شما امکان پرداخت در محل را ندارید و می بایست هزینه سفارش را بصورت آنلاین واریز نمایید . در این روش مبلغ هزینه ارسال نیز به سفارش شما افزوده خواهد شد .

در روز های 5 شنبه و جمعه به دلیل عدم مراجعه شرکت پست و نماینده تیپاکس هیچ سفارشی ارسال نمی گردد و و سفارش های ثبت شده در این دو روز در روز شنبه تحویل پست و تیپاکس می گردد.

 

مشتران گرامی توجه نمایید 

در صورتیکه شماره تلفن و یا آدرس خود را اشتباه در سایت درج نمایید و سفارش شما به مبدا برگشت داده شود می بایست هزینه های مترطب شده را پرداخت نمایید تا سفارش شما مجددا ارسال گردد.

 

ارسال تفنگ های بادی و جعبه های پلیمیری فقط بوسیله تیپاکس و بصورت پسکرایه می باشد.

رهگیری سفارش :

24 ساعت بعد از تحویل سفارش به پست یا تیپاکس کد رهگیری سفارش شما در سایت قرار می گیرد و به دو روش قابل مشاهده می باشد

  1. با شماره سفارش و ایمیل خود به صفحه پیگیری سفارش مراجعه کرده و با تکمیل قسمت های مربوط شماره رهگیری سفارش خود را مشاهده کنید.
  2. در صورت ثبت نام در سایت ما می توانید به پیشخوان کاربری خود مراجعه کرده و در سفارش خود شماره پیگیری سفلرش را مشاهده نمایید.

در صورتیکه بعد از 48 ساعت موفق به دریافت کد رهگیری نشدید می توانید با ما تماس بگیرید.

همراهان گرامی شما می توانید مبلغی از سفارش خود را از طریق کیف پول خود پرداخت نمایید .

شارژ کیف پول را می توانید هم از طریق بانک انجام دهید و هم با ثبت نام و بازدید روزانه و معرفی ما به دیگران کیف پول خود را شارژ نمایید .