[row]

[col span__sm=”12″]

تشکر از خرید شما از سایت 5 تیر

شرایط و قوانین استفاده از خدمات و کالاهای فروشگاه 5تیر

کاربران سایت و مشتریان عزیز لطفا اطلاعات و موارد زیر را در جهت استفاده از خدمات و کالاهای فروشگاه 5تیر به دقت ملاحظه فرمایید.

فروشگاه 5تیر ظیق قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران فعالیت می کند

ارائه و فروش محصولات شکار، ماهیگیری و کمپینگ در ایران به منظور ترویج “ورزش تیراندازی” برای علاقه مندان در این حوزه و شکار قانونی در مناطق مجاز است. تمامی محصولات و تجهیزات شکار و تیراندازی ارائه شده در سایت مجاز است و از قوانین نظام جمهوری اسلامی ایران تبعیت می کند.

لوازم و تجهیزات تفنگ و اسلحه صرفا برای شکار قانونی و مجاز به فروش می رسد. هدف و رسالت فروشگاه 5تیر این است که شکارچیان عزیز بتوانند با تجهیزات کامل و پیشرفته به صورت کاملا قانونی به شکار بپردازند.

توجه کنید!

استفاده غیرمجاز از محصولات شکار و تیراندازی، پیامدهای جبران ناپذیری برایتان در پی خواهد داشت. نظام جمهوری اسلامی ایران برای مجرمان و سودجویان در این زمینه عواقب سنگینی از جمله محکومیت به زندان و حتی حکم های سنگین تری نیز در نظر گرفته است.

لازم به ذکر است بدانید استفاده نادرست و سودجویانه از تفنگ های بادی، پی سی پی، چاقو و سلاح های شکاری به منظور آسیب رساندن به افراد و استفاده در شکارهای غیرمجاز، از لحاظ شرعی و قانونی مجاز نمی باشد.

کاربران و مشتریان عزیز لطفا دقت بفرمایید:

لطفا در حفظ و نگهداری لوازم شکار، سلاح و تیراندازی خود در برابر افراد سودجو و بی اطلاع جدی و محتاط باشید و اجازه ندهید افراد بدون اجازه و کنترل شما از این لوازم استفاده کنند.

فروشگاه 5تیر لحظات خوش و زیبایی را دل طبیعت برای لذت بردن از ورزش تیراندازی و ماهیگیری برای هموطنان عزیز در سراسر ایران آرزو دارد.

هدف اصلی فروشگاه 5تیر احترام به طبیعت و استفاده از لوازم شکار و ماهیگیری در راستای حفظ محیط زیست است. بنابراین از افراد علاقه مند به طبیعت توصیه می گردد، انجام شکار و صید فقط با پروانه محیط زیست و در مناطق تعیین شده انجام پذیرد. “با تشکر”

قوانین و مقررات عمومی:

کلیه فعالیت های وبسایت و محصولات عرضه شده در فروشگاه مطابق با قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران، از کانال های قانونی، با پرداخت مالیات و مجوزهای لازم عرضه می شوند. استفاده از خدمات و محصولات وبسایت فروشگاه 5تیر  5tir.ir به معنی توافق کامل شما کاربران و مشتریان عزیز با شرایط مندرج در این صفحه است.

کلیه محصولات ممنوعه شامل تفنگ قاچاق، تفنگ و تپانچه های غیرمجاز، اسلحه و تفنگ های کارکرده، تعمیری، برگشتی کارخانه، محصولات استوک، سلاح های گرم که با انرژی باروت شلیک می شوند و تفنگ بادی با کالیبر بالاتر از 5.5 به هیچ عنوان در فروشگاه اینترنتی عرضه نمی گردد.

رعایت حریم شخصی و امنیت اطلاعات کاربران:

  • فروشگاه 5تیر به اطلاعات خصوصی اشخاصی که از خدمات سایت استفاده می کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می کند.
  • فروشگاه 5تیر خود را موظف و متعهد می داند؛ در حد توان از اطلاعات شخصی مشتریان و کاربران محافظت و نگهداری کند. به منظور جلوگیری از دسترسی غیرمجاز و یا سواستفاده از اطلاعات شخصی کاربران، در این راستا نیز وبسایت 5تیر تلاش می کند از تکنولوژی های قوی امنیتی برای هر چه مطمئن تر و امن تر شدن استفاده شما از سایت را فراهم و توسعه دهد.
  • اطلاعات شخصی کاربران بدون اجازه شخصی کاربر و یا حکم مراجع قانونی اطلاعات ثبت شده، در دسترس شخص ثالث قرار نخواهد گرفت.
  • تمامی حقوق و مالکیت معنوی خدمات و محتوای موجود در وبسایت مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده متعلق به فروشگاه 5تیر است و هر گونه سوء استفاده از اطلاعات حق پیگرد قانونی دارد.
  • استفاده غیر تجاری از محتوا و اطلاعات سایت با ذکر منبع بلامانع است. در صورتی که تمایل دارید به استفاده از سرویس ها و اطلاعات وبسایت جهت مقاصد تجاری استفاده نمایید، حتما می بایست از طریق ایمیل فروشگاه به صورت مکتوب info@5tir.ir درخواست خود را ارسال کرده و اجازه کتبی دریافت نمایید.

قوانین خرید و استفاده از تفنگ بادی و  تفنگ پی سی پی pcp (مجوزهای تفنگ های بادی و پی سی پی)

  • طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران خرید و استفاده از تفنگ های با کالیبر 4.5 و 5.5 بلامانع است و به مجوز نیاز ندارند.
  • براساس قوانین و مقررات عمومی کشور، برای استفاده از سلاح های شکاری نیاز به مجوز از مراکز ذیصلاح می باشد. برای حمل سلاح بادی محدودیتی وجود ندارد اما برای سلاح شکاری محدودیت وجود دارد. (یعنی هر شخص می تواند هر تعداد تفنگ بادی یا PCP با کالیبر 4.5 و 5.5 همراه خود داشته باشد.)
  • سن مجاز و قانونی برای خرید تفنگ و اسلحه بالای 18 سال است. استفاده از تفنگ های بادی و پی سی پی توسط خانم ها و آقایان هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد و بلامانع است.
  • خرید سلاح های شکاری برای بانوان محترم مجاز می باشد.
  • استفاده از کلیه سلاح های سرد و گرم از جمله تفنگ های بادی و پی سی پی در مناطق حفاظت شده، شکار ممنوع، مناطق عمومی شامل پارک ها، اماکن عمومی، سطح شهر و …. ممنوع است.
  • در صورت فروش و انتقال تفنگ بادی خود به شخص دیگر، از طرف فروشگاه صدور فاکتور مجدد با نام مالک جدید امکان پذیر نمی باشد.
  • سلاح و تفنگ خریداری شده صرفا فقط در کشور ایران مجاز به استفاده است. برای انتقال و استفاده در کشورهای خارجه، نیاز به رعایت قوانین سلاح در کشور موردنظر مانند نوع کالیبر و قدرت خروجی است.
  • برای خرید تفنگ و سلاح چه به صورت حضوری یا اینترنتی، ارائه مشخصات مالک سلاح مانند نام و نام خانوادگی، کدملی، تاریخ تولد و …. الزامی است.
احتیاط کنید!
  • از فروشگاه های غیرمجاز و فروشندگان سودجو، محصولات شکار و تیراندازی را خریداری نکنید. متاسفانه این اشخاص با ارائه مشخصات فنی دروغ به عنوان مثال در مورد ژول، کلت های 3 الی 4 ژول را تا 30 ژول معرفی می کنند، یا با وعده دروغ ارائه مجوز اقدام به فروش تفنگ و اسلحه و بخصوص کلت های گازی غیر مجاز می کنند، در نتیجه به دلیل سواستفاده از بی اطلاعی شما افراد، مشکلات بسیاری را برایتان ایجاد خواهند کرد.

تضمین اصالت و قانونی بودن کالاهای وبسایت

کلیه محصولات فروشگاه 5تیر طبق روال قانونی، ثبت گمرک و پرداخت عوارض و مالیات وارد کشور شده است و به سراسر ایران عرضه می گردد.

تمامی کالاهای وارداتی مستقیما از مبدا خود برندها سفارش داده شده و به ایران صادر می گردد. به عنوان نمونه تفنگ های وایرخ، دیانا، والتر واقع در کشور آلمان، هاتسان واقع در کشور ترکیه و برند آرتمیس واقع در چین مستقیما از کارخانه اصلی و شرکت مبدا خریداری و وارد کشور می گردد.

نکته مهم!

ذکر این نکته برای تمامی مشتریان عزیز لازم و ضروری است که مطلع باشید، کشور سازنده تاثیری در اصالت کالا ندارد؛ زیرا تعداد زیادی از برندهای معتبر در جهان بسیاری از کالاهای خود را صرفاً به دلیل نیروی کار و خط تولید ارزان در کشور متفاوتی با آنچه کارخانه اصلی در آن وجود دارد ( نظیر چین , فیلیپین , ویتنام ) تولید می کنند .

کالاهایی که دارای نمایندگی رسمی در ایران هستند حتماً با شرایط گارانتی آن نمایندگی در وب سایت  5تیر عرضه می گردد و تمامی خدمات پس از فروش و گارانتی محصول مورد نظر مطابق آنچه کارخانه سازنده و نمایندگی رسمی در ایران اعلام میدارند انجام خواهد شد .

قوانین مرجوع کردن کالا
  • هر گونه مغایرت در توضیحات درج شده و اصالت کالا در صفحه محصولات با محصول دریافتی مشتری، مواردی از قبیل: عدم تطابق مشخصات کالا با سفارش شما و وجود هر گونه مغایرت کالای ارسالی با موارد ذکر شده در صفحه محصول شامل لوازم جانبی همراه محصول، خریدار محترم میبایست تاریخی که در فاکتور ثبت شده است ظرف مدت 24 ساعت به فروشگاه 5تیر اطلاع داده تا موارد کمبود یا نقص برطرف گردد.
  • خریدار محترم تا 24 ساعت مهلت امکان مرجوع کردن کالا و درخواست وجه پرداختی را دارد، که هزینه ارسال و مرجوعی بر عهده خریدار می شود. کالای مرجوع شده توسط کارشناسان ما بررسی و طبق قوانین و مقررات ذکر شده، وجه پرداختی به خریدار عودت داده می شود.
  • خریدار میبایستی پس از دریافت کالای خریداری شده محصول را به طور کامل بازدید و از سلامت فیزیکی و کارکرد آن مطمئن گردد و در صورت مواجه شدن با هر گونه مغایرت و یا ایراد و اشکال میبایستی تا ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا به پشتیبانی فروشگاه اعلام نماید تا هماهنگی های لازم انجام شود در غیر اینصورت بعدا هیچگونه عذری پذیرفته نخواهد بود.
  • فاکتور همراه کالا ارسال شود و پشت آن مشکل را بنویسید. تصویر یا اسکن رسید پستی و شماره رهگیری پستی را نیز با ایمیل ارسال نمایید.
  • در صورت عدم دسترسی به فاکتور از فاکتور ارسال شده به ایمیل پرینت گرفته و کد پیگیری خرید و تاریخ و مبلغ دقیق واریزی را در پشت پرینت فاکتور درج نمایید.
  • کالای مرجوعی میبایستی با کارتن و جعبه اصلی و بدون استفاده و خش افتادگی و ضربدیدگی و صحیح و سالم با کلیه لوازم همراه عودت گردد.
  • برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
  • اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد. در صورتی که ایراد فنی یا فیزیکی توسط کارشناس فروشگاه تایید گردد، هزینه های ارسال به عهده فروشگاه درنا کمپینگ است. (برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه کالا به فروشگاه 5تیر ارسال گردد.)
  • در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناس فروشگاه، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده خریدار خواهد بود.

چک کردن اصالت محصول خریداری شده توسط مشتری

در صفحه توضیحات محصول، آدرس سایت برند سازنده وجود دارد که می توانید از طریق سایت موردنظر اطلاعات شرکت سازنده را کسب نمایید. شما به راحتی می توانید پس از دریافت کالا، شماره سریال مندرج  بر روی بدنه کالا را به صورت مستقیم از طریق ایمیل و یا تلفن به شرکت سازنده اعلام نمایید و اصالت کالا را بررسی نمایید.

ما به مشتریان عزیز خود تاییدیه اصالت 100% از طرف شرکت سازنده را ارائه می دهیم. با اطمینان کالای اصل و باکیفت خود را خریداری نمایید.

قوانین ثبت سفارش و ارسال کالا

کلیه سفارشات با بسته بندی کاملا مستحکم و لایه حفاظتی مناسب برای جلوگیری از هر گونه آسیب احتمالی در حمل و نقل کالا صورت می گیرد.

لازم به ذکر است با توجه به انتخاب سرویس حمل کالا و نوع ارائه خدمات شرکت ارائه کننده سرویس حمل و نقل ؛ و با در نظر گرفتن بُعد مسافت , سفارشات سراسر کشور طی 24 تا 72 ساعت به دست خریدار خواهد رسید.

شرایط ارسال و تحویل کالا با توجه به ایام تعطیلات رسمی در کشور تغییر پذیر خواهد بود . در ایام پایانی سال و با توجه به حجم زیاد و ترافیک ارسال محموله در سراسر کشور ممکن است سفارشات با مقداری تاخیر به دست مشتریان برسد ؛ برای جلوگیری از این امر از مشتریان محترم خواهشمندیم خریدهای خود را قبل از فرا رسیدن روزهای پایانی سال و یا تعطیلات رسمی چند روزه سفارش دهند .

زمان ثبت سفارش کالا

سفارشات روزانه تارسال با تیپاکس قبل از ساعت 12:00 بسته و آماده ارسال می گردد. سفارشاتی که بعد از این ساعت ثبت گردند، تحویل سفارش در نخستین روز کاری بعد با توجه به نوع سفارش و مقصد گیرنده طی 24 تا 72 ساعت به خریداران تحویل داده خواهد شد.

سفارشات ارسالی با پست هر هفته 5 شنبه ها تحویل پست می گرددو هفته آینده به دست شما می رسد.

زمان ارسال کالا به شهرستان

کلیه محصولات بین 1 الی 3 روز کاری توسط شرکت های باربری و تیپاکس ارسال خواهد شد.

زمان ارسال کالا در تهران و حومه تهران

امکان ارسال کالا در همان روز و همچنین روزهای آتی برای مشتریان عزیز ساکن تهران و حومه امکان پذیر می باشد.

توجه کنید!

تمامی روش های مختلف ارسال کالا که بر روی سایت وجود دارد هزینه ارسال در پست بصورت پیشکرایه و مبلغ 35000 تومان  ودر تیپاکس به صورت “پس کرایه” محاسبه می گردد. (یعنی هزینه ارسال کالا، توسط مشتری در مقصد پرداخت می شود. این هزینه برای شهرستان و تهران متفاوت می باشد.)

[/col]

[/row]