تلفن  دفتر : 02166395261
تماس فوری : 09122301371
ساعت کاری :8 الی 17

ساعت کاری حضوری 9 الی 17 تماس 02166395261

مقالات

راهنمای خرید تفنگ بادی به زبان ساده

تفنگ بادی گل مشکی کالیبر 5.5

راهنمایی خرید تفنگ بادی

اغلب علاقه مندان تفنگهای بادی هنگام جستجو در مورد تفنگ بادی این عبارات را جستجو میکنند و کمتر هم جوابی برای این مساله وجود داره!
هر فروشنده ای یک اطلاعیه برای بهترین تفنگ بادی زده و فلان تفنگ را بهترین یا قویترین تفنگ بادی معرفی کرده.

در این بخش میخواهم کمی تصمیم گیری در مورد این قضیه را جهت دار تر کنم.
– در صورتیکه یک تفنگ بادی برای 13 به در یا خلاصه سالی چند بار در جمع دوستان و خانواده میخواین حتما تفنگ فنری کالیبر 4.5 با قدرت کم و ترجیحا کمر شکن انتخاب اول هست. برای مثال دیانا 27 یا 35 یا مدلهای دیگه مثل گامو .

CADragSlayr50AB UnSc zm

-در صورتیکه اهل شکار پرنده هستید تا سایز کبوتر و توی درخت و جنگل شکار میکنین یک فنری با قدرت 16 تا 30 ژول میتونه خوب باشه و بسته به بودجه شما برندهای وایرخ و دیانا و گامو و چینی و غیره در بازار موجود هستند  البته یک پی سی پی ارزان مثل هاتسان هم میتونه گزینه خوبی باشه.

5366 305084321 1

-در صورتیکه اهل هدف زنی هستید و فاصله خیلی کم مد نظر شما هست و دقت خیلی زیاد، میتونین یه پی سی پی ارزون و حدود 30 ژول تهیه کنین و ترجیحا کالیبر 4.5 تا قیمت ساچمه کاهش پیدا کنه . مثلا هاتسان at44 گزینه خوبی هست

5391 761366058 1

توجه کنید که در صورتیکه پی سی پی میخرید نیاز به شارژ کردن کپسول دارید و در این حالت یا باید از تلمبه استفاده کنید که نیاز به قدرت بدنی خوب داره و کمی هم برای بدن مضر هست و یا باید کپسول داشته باشید که امکان شارژ اون در خیلی از شهرهای کشور نیست. پس حتما قبل از خرید این موضوع را بررسی کنید. به خصوص اگر تیر زیادی شلیک میکنید ممکنه تفنگ فنری گزینه خیلی بهتری برای شما باشه.

700EvolutionTop

-در صورتیکه اهل شکار متوسط متر مثل خرگوش و روباه و امثالهم هستید یا اهل هدف زنی در فاصله بالای 80 متر، یک پی سی پی بالای 50 ژول خیلی میتونه براتون خوب باشه و بسته به بودجه شما از حدود 1500 تا 2500(با کپسول و ودوربین) باید هزینه کنین.

 البته دقت داشته باشید که برخی از تفنگ های بادی هم نیاز به مجوز دارند .

دوستان عزیز و تازه کار توجه کنید که به هیچ وجه دنبال بهترین یا قویترین نباشین چون بهترین تفنگ معنی نداره و قویترین هم میتونه بی دقت ترین باشه در بعضی از موارد و اگه قراره که هدفی را نزنید قویتر بودن حسنی نداره!
ضمن اینکه دوستانی که از نظر مالی مشکل ندارن بدونن که گرونترین لزوما براشون بهترین نیست و مثلا ایر رنجر انگلیسی با حدود 5500 قیمت ست کامل به علت سنگین بودن و نداشتن خدمات و لوازم یدکی داخل کشور گزینه خیلی خوبی به شمار نمیره.

BT65 SB 12

سعی کنین هنگام تصمیم گیری، وزن تفنگ،خوشدست بودن اون در دست خودتون،خدمات،شارژ،هزینه ساچمه،فروش و توی بورس بودنش و خیلی از مسائل دیگه را در نظر بگیرین.
قویترین تفنگ : سوماترا 2500 مدل 500 سی سی  و 105 ژول انرژی با ساچمه 2 گرمی. وزن بدون دوربین 3.6 و توی دست سنگین و متمایل به جلو و دارای خشاب 6 تیر و ولوم تنظیم قدرت و ماشه قابل تنظیم و لوله 60 سانتی. این تفنگ به عنوان اولین تفنگ بادی که میخواین بخرین توصیه نمیشه. از نظر ظاهری هم کمی سلایق در موردش متضاد هست!

دقیقترین تفنگ : برای فواصل زیر 80 متر : والتر 1250 به علت وجود رگولاتور. وزن بدون دوربین حدود 3600 گرم هست و خیلی سبک نیست توی دست. قیافه تاکتیکال داره با قنداق پلاستیکی و کمی توی مسلح کردن اشکال داره با انرژی حدود 45 ژول ،المانی هست

LG110 Hunting

ارزانترین پی سی پی: هاتسان مدل AT44 شامل تلمبه و دوربین و البته تلمبه خیلی عمر زیادی نداره ظاهرا. حدود 40 ژول انرژی میده و تغییرات نسبتا زیادی در هر شلیک نسبت به قبلی داره و برای شروع تفنگ خوبی هست. نسبتا خوشدست و قیافه هم تاکتیکال هست.

 

در حال حاضر تفنگ های بادی ایرانی موجود در بازار یک تفنگ بادی گل مشکی و دوم تفنگ بادی تند باد است

تفنگ بادی گل مشکی مناسب برای افرادی است که میخواهند دقت زنی داشته باشند این تفنگ قدرت بالایی ندارد اما از دقت کافی برخوردار است .

تفنگ بادی گل مشکی

تفنگ بادی کالیبر 4.5 تند باد اما از قدرت بالاتری نسبت به تفنگ بادی گل مشکی برخوردار است اما نسبت به تفنگ بادی گل مشکی سنگین تر است.

تفنگ بادی تندباد

این دو نمونه تفنگ که در ایران تولید می شوند هر دو دارای گارانتی و ضمانت از سوی تولید کننده می باشند  و از این نظر که در صورت داشتن مشکل براحتی می توانند از گارانتی آن استفاده کنند اما تفنگ های خارجی دارای هیچگونه گارانتی در کشور ما نمی باشند و برخی از فروشندگان خودشان آن را گارانتی میکنند ( البته از نحوه خدمات رساتی آنها اطلاعاتی ندارم)

دیدگاهی در مورد “راهنمای خرید تفنگ بادی به زبان ساده

  1. farhad گفت:

    با سلام خسته نباشید ممنون میشم کمک کنید بنده بین fx royal 500 و fx impact موندم هر جا هم کامنت میذارم یا ثبت نمیکنن یا جوابمو نمیدن
    معیار خرید من دقت شلیک تا رنج 100 متر هستش ممنون میشم راهنمایی کنید که کدومش دور زن تر هست وبهتره باتشکر

  2. SAEIDMHBI گفت:

    با سلام و احترام.
    میخواستم تاثیر خانها روی سلاح رو بدونم؟
    واسه بادی 5.5 8خان بهتره یا 12خان؟
    واینکه خیلی جستجو کردم در مورد اسلحه بادی دیانا مگنوم350 ان تک پریمیوم.درنهایت متوجه نشدم این سلاح 8تاخان داره یا 12تا..؟ اگه ممکنه راهنمایی کنید.با تشکر.

    1. esrari گفت:

      سلام
      هرچه تعداد خان در لوله تفنگ بیشتر باشد بهتر است زیرا یکی از علل ایجادخان در لوله تفنگ برای ایجاد سرعت در ساچمه می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جهت اطلاع از تخفیفات ایمیل خود را وارد کنید.

لطفا صبر کنید
دانلود اپلیکیشن 5تیر
سبد خرید

سال جدید ،امکان جدید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

دانلود اپلیکیشن 5تیر از مایکت

لوگو نصب مایکت

اینستاگرم واتس آپ واتس آپ تلگرام
فروشگاه
سایدبار
0 علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من